کد خبر: مجازی-سازی-دروس-نظری-دکتری-حرفه-ای-دندا
۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر سید ناصر استاد رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی و دبیر شورای عالی آموزش مجازی، برنامه این  دانشگاه برای مجازی سازی دروس رشته های گروه علوم پزشکی و ارائه رایگان آن بر روی سامانه موکس کشوری آرمان برای دانشجویان سراسر کشور را تشریح کرد.

دکتر استاد گفت: یکی از اقدامات این دانشگاه که با همکاری دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی انجام شده، کلیه دروس رشته دندانپزشکی عمومی توسط بیش از 250 متخصص از دانشگاه های کشور و انجمن های علمی مربوطه، در استودیوهای صدابرداری دانشگاه ضبط شده و در واحد تولید محتوای الکترونیکی معاونت زیرساخت این دانشگاه به محتوای الکترونیکی استاندارد تبدیل شده است.

وی افزود: تولید محتوای الکترونیکی از هر ساعت صدای ضبط شده، مستلزم 4 تا 5 ساعت کار تخصصی در واحد تولید محتواست. بیش از 80 درصد از تولید این محتواها که در زمینه های پریودونتیکس، ارتودنسی، پاتولوژی، بیماری های دهان، بیماری های کودکان، رادیولوژی، اندودونتیکس، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی و پروتز است، پایان یافته و بقیه کار نیز در حال انجام است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی این محتواها بر روی سامانه موکس کشوری آرمان به صورت رایگان ارائه می شود.

دکتر استاد ارائه بیش از 750 عنوان از 70 درس از دیگر رشته های گروه علوم پزشکی را از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مجازی نام برد که در حال بارگذاری بر روی آرمان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha