کد خبر: ما-ایرانی-ها-میزبان-مادر-زمین-می-شود
۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱
" ما ایرانی ها" میزبان مادر زمین می شود

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی برنامه،  "هایده شیرزادی" موسس و مدیر عامل اولین شرکت بازیافت مواد و تولید کود آلی در ایران است . او به همراه همسرش تجربه های بین المللی خود در بازیافت زباله را به ایران منتقل کرده اند و این فناوری را در کشور راه اندازی کرده اند.

وی از طرح بازیافت زباله که در کرمانشاه اجرا کرده و باعث از بین رفتن نسبی دفن زباله های شهری شده است صحبت می کند. بعد از اجرای این طرح، ایده کارخانه های بازیافت کشور از سوی او دنبال شد و اکنون با اجرایی شدن ایده ای که در دهه هشتاد برای تبدیل زباله های شهری به کود کمپوست داده است، برای هزاران نفر ایجاد شغل کرده است.

خانم شیرزادی با فعالیت های خود در زمینه احیای زمین و محیط زیست لقب "مادر زمین" را گرفته است . ما با فرهنگ سازی بازیافت و تفکیک زباله از مبدا باید به کمک مادر زمین بیاییم و طبیعت و زمین را برای نسل های آینده حفظ کنیم.

برنامه  ترکیبی "ما ایرانی ها"کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲،  از شبکه پنج  سیما پخش می شود.

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha