کد خبر: ماندانا-رسولی-وزارت-ورزش-و-جوانان-نگاه
۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸
ماندانا رسولی: وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به ورزش بانوان دارد
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت  ماندانا رسولی در نشست نایب رییسان بانوان هیات‌های ورزشی استان یزد افزود: برای توسعه ورزش بانوان به زیرساخت و بودجه نیاز است که طی سال‌های اخیر برای ارتقای آن توسط دولت و همکاری خیران اقدام‌های خوبی شد.

وی با بیان اینکه برای موفقیت و گسترش ورزش در بین بانوان علاقه‌مند باید توسط نایب رییسان هیات‌ها در سطح کشور پیگیری و جدیت بیشتری صورت گیرد ادامه داد: جذب خیران و حامیان مالی باید هموار مدنظر برای تحقق اهداف قرار گیرد.

این مسوول به اهمیت گسترش ورزش بانوان اشاره کرد و یادآور شد: برای اجرای آن به فرهنگ‌سازی و تبیین اهمیت آن نیاز است که باید با بهره‌گیری از فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی اقدام کرد.

رسولی خاطر نشان کرد: بهره‌گیری از فضای مجازی به خاطر بیماری کرونا برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای ورزشکاران تمامی رشته‌ها و داوران و مربیان موضوعی است که نباید در شرایط کنونی فراموش شود و به بهانه اینکه ویروس هست کارها و فعالیت ها مغفول بماند.

وی گفت: تعامل نایب رییسان هیات‌های ورزشی استان‌ها با فدراسیون‌ها نکنه مهمی برای جذب اعتبارات و پیگیری برنامه‌های مناسب مورد نیاز است که باید امسال با جدیت برای تحقق آن اقدام شود.

در این جلسه آزاده دهقان معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد هم به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در توسعه ورزش بانوان ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha