کد خبر: ماموریت-هیئت-رئیسه-مجلس-به-کمیسیون-بود
۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۶
ماموریت هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون بودجه برای تفحص از سازمان برنامه

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس با اشاره به درخواست تعدادی از نمایندگان برای انجام تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه گفت: هیئت رئیسه مجلس این تحقیق و تفحص را برای بررسی تخصصی به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ارائه کرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ادامه داد: طرح تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه در 5 محور به دلیل وجود برخی ایرادات و ابهامات جدی در عملکرد این سازمان طی سال‌های اخیر تدوین و بعد از به حد نصاب رسیدن تعداد امضاهای آن برای رسیدگی به کمیسیون ارائه شده که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارکانی تصریح کرد: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن بررسی استماع دلایل متقاضیان تحقیق و تفحص، پاسخ‌های لازم را از سازمان برنامه و بودجه اخذ خواهد کرد و در صورت ارائه پاسخ‌های قانع کننده، درخواست انجام تحقیق و تفحص از دستور کار خارج می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در صورت عدم اقناع متقاضیان انجام تحقیق و تفحص از پاسخ‌های سازمان، جلسه‌ای میان درخواست کننده و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha