کد خبر: لیگ-برتر-فوتبال-گیلان-برد-شهرداری-کلاچ
۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۰۰
لیگ برتر فوتبال گیلان / برد شهرداری کلاچای مقابل سرخپوشان ابریشم لاهیجان

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری سلامت در رودسر،در این دیدار که عصر روز شنبه در زمین ورزشی شهرداری کلاچای برگزار شد با وجود اینکه تیم شهرداری کلاچای یک بر صفر از میهمان خود عقب بود در نهایت با درخشش خوب "بهنام علیزاده" 3بر یک حریف خود را شکست داد.

در آغاز نیمه نخست دو تیم موقعیت های چندانی روی دروازه های یکدیگر ایجاد نکردند،  اما بهترین بخت گلزنی را در این نیمه شهرداری کلاچای ایجاد کرد که شوت سنگین "میلاد رضایی" را دروازه بان تیم سرخپوشان ابریشم لاهیجان با واکنش عالی به کرنر فرستاد.

دو تیم نیمه نخست را با تساوی بدون گل به پایان رساندند.

اما در نیمه دوم این تیم سرخپوشان ابریشم لاهیجان بود که در دقیقه 53به گل برتری رسید و یک بر صفر از میزبان پیش افتاد،  شهرداری کلاچای پس از دریافت گل حملات زیادی روی دروازه حریف تدارک دید تا اینکه در دقیقه 61 "بهنام علیزاده " که در دقیقه 55وارد زمین بازی شده بود مدافع حریف در محوطه جریمه روی او مرتکب خطا شد و داور مسابقه بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و "سامان بذرافشان "آن را به گل تساوی تبدیل کرد.

تیم شهرداری کلاچای که به برد در این بازی نیاز داشت باز هم بر حملات خود روی دروازه حریف افزود تا اینکه این بار "بهنام علیزاده " که چهره شاخص این بازی بود در دقیقه 80گل دوم را وارد دروازه حریف کرد اما این پایان کار نبود و گل سوم همین بازیکن در دقیقه 90 آب سردی بر پیکره تیم حریف ریخت و این بازی در نهایت با برتری 3بر یک شهرداری کلاچای به پایان رسید.

تیم فوتبال شهرداری کلاچای با این برد 17 امتیازی شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری کلاچای پس از پایان بازی گفت: در نیمه اول دو سه موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کردیم که با بی دقتی به هدر رفت.

فرامرز اکبری افزود: تیم حریف به خاطر اینکه به برد در این بازی نیاز داشت انتحاری بازی می کرد و در این بین با غفلت بازیکنان گل دریافت کردیم.

وی اظهار کرد: اما با تعویضی که در خط حمله انجام دادیم توانستیم به بازی برگردیم و علاوه بر رسیدن به گل تساوی، گل های دوم و سوم را نیز وارد دروازه سرخپوشان ابریشم لاهیجان کردیم.

ماهان یوسف پور" مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کلاچای هم پس از پایان بازی گفت: از اینکه نتیجه باخته را با برد به پایان رساندیم خوشحالم و معتقدم تیم ما این قابلیت را دارد که می تواند به بازی برگردد و نتیجه لازم را از بازی بگیرد.

در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاهای استان گیلان جام گیل 13تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای با یکدیگر مسابقه می دهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha