کد خبر: لیلا-بهمن-زاده-سومین-شهید-مدافع-سلامت-ه
۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱:۲۶
لیلا بهمن زاده سومین شهید مدافع سلامت هرمزگان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر حسین فرشیدی در پیامی درگذشت لیلا بهمن زاده پرستارمدافع سلامت هرمزگان را براثر ابتلا به بیماری کرونا تسلیت گفت.

در پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آمده است:

 ضایعه دردناک خاموشی شمع وجود تلاشگری دیگر در عرصه سلامت، "شهید لیلا بهمن زاده"، پرستار بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و سومین شهید مدافع سلامت هرمزگان، یکبار دیگر خانواده بزرگ‌ سلامت استان را عزادار کرد و موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

اینجانب با قلبی مملو از غم و اندوه، این واقعه اسفناک را محضر خانواده بزرگوار و غم دار آن شهید عزیز، دوستان، همکاران، جامعه پرستاری و کارکنان حوزه سلامت تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند بی همتا برای آن عزیز از دست رفته، علو درجات و غفران الهی و برای خانواده محترمشان صبری عظیم و طول عمر با عزت خواستارم.

انسان هایی که در دفاع از سلامت مردم، ایثارگرانه از جان خود مایه گذاشتند، جایگاهی رفیع و بلند نزد پروردگارشان دارند و هیچ گاه از یادها نخواهند رفت.

لیلا بهمن زاده، متولد ۱۳۵۱ بندرعباس، متأهل و دارای دو فرزند دختر و پسر با سابقه ۲۱ سال و سه ماه خدمت از سال ۷۸ شاغل در بیمارستان شریعتی و از سال ۹۶ در شهید محمدی به خدمتش ادامه داد.

پیش از این «آرزو باهو و سعادت سجادیان» دو شهید مدافع سلامت هرمزگان در راه خدمت رسانی به مردم در مقابله با ویروس کرونا بودند که جان خود را در راه نجات هم نوعان خود فدا کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha