کد خبر: لزوم-توسعه-زیرساخت‌های-مخابراتی-در-سی
۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از   خانه ملت، فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک دهه مبارک فجر،گفت: محور توسعه در هر کشوری آموزش و پرورش است و هر جامعه ای بر مدار و بستر تحول ساز آموزش و پرورش حرکت می کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت دستگاه آموزش و پرورش در هر جامعه ای به ویژه جامعه اسلامی و شرایط حاکم بر آن، بیان کرد: همه مسئولین باید ازحساسیت موضوع تعلیم و تربیت درک صحیحی داشته باشند.

وی گفت: در همه حوزه ها و بخشهای جامعه باید به دنبال ارتقا و پیشرفت باشیم و در این مجال دستگاه تعلیم و تربیت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و نیازمند توجه دقیق و کاملتری است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز آموزش و پرورش بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه و همراهی بخشها و مجموعه های مختلف اعم از دولتی و مردمی است و همه باید تلاش کنیم تا شرایط ارتقاء شاخص‌های نظام آموزشی را در استان فراهم نماییم.

نماینده مردم زاهدان نقش تعامل را نقش موثری در راستای حل مسائل و مشکلات استان عنوان کرد و گفت: در شرایط شیوع اپیدمی کرونا و تعطیلی مدارس موضوع آموزش های غیرحضوری و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و اینترنتی در سیستان و بلوچستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه مسئولین باید برای دستیابی و دسترسی آسان دانش آموزان به این بستر تلاش کنند.

مالکی با قدردانی از مجموعه اقدامات و برنامه های انجام گرفته در سال های اخیر در آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: فرزندان سیستان و بلوچستان استعدادها و نبوغ فراوانی دارند و باید تلاش کرد تا با شناسایی این ظرفیت ها و هدایت آنها زمینه را برای رشد و تعالی و بالندگی آنان فراهم نماییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha