کد خبر: لزوم-تغییر-در-برگزاری-مراسم-ازدواج-با-ت
۳ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۰۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست  خادمی و با حضور  ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد .

استاندار لرستان گفت: یکی از سیاست های تعریف شده توسط اداره کل ورزش و جوانان موضوع ازدواج آسان جوانان است که عملی شدن آن بسیار مهم است .

خادمی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تغییر در برگزاری مراسم ازدواج به منظور جلوگیری از ایجاد تجمع امری بدیهی و ضروری است .

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی هر اقدامی که منجر به ایجاد تجمع شود نه تنها مورد پذیرش جامعه نیست، بلکه جرم نیز تلقی می شود زیرا ممکن است موجب شیوع بیماری و به خطر افتادن جان مردم شود.

استاندار لرستان با تأکید بر اعضای ستاد برای جلوگیری از ایجاد تجمع در برگزاری مراسم عروسی، افزود: برگزاری مراسم ازدواج با حضور تعداد کمی از خانواده های زوجین، از طرفی زمینه کاهش هزینه‌های سنگین را فراهم می کند که خود از مصادیق ازدواج آسان جوانان است .

خادمی بیان کرد: در زمینه اجرای برنامه‌های مربوط به ازدواج جوانان می توان از ظرفیت سمن ها و تشکل های مردم نهاد به دلیل ارتباط گسترده آنها با مردم استفاده کرد .

وی افزود: دستگاه های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان زمینه مشارکت و همکاری تشکل های مردم نهاد استان را در این زمینه فراهم کنند و از تجربیات و داشته های آنان بهره گیری کنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha