کد خبر: لزوم-تسریع-اجرای-پروژه‌های-حمل-و-نقلی
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲
لزوم تسریع اجرای پروژه‌های حمل و نقلی پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومى معاونت و سازمان حمل و نقل، ترافيك"سید مناف هاشمی" در نخستین نشست شورای مدیران سازمان حمل و نقل و ترافیک در سال جدید، خواستار تسریع در اجرای برخی پروژه‌های ضروری حمل و نقل به منظور رفع نیازهای شهروندان تهرانی در این زمینه و دستیابی هر چه سریع‌تر به اهداف توسعه حمل و نقل عمومی شد.

معاون شهردار تهران، احداث پارکینگ و خیابان کامل در همه مناطق تهران را از اولویت‌های برنامه‌های اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک برشمرد و گفت: همزمان با نگهداشت، حفظ و حراست از زیرساخت‌های شبکه حمل و نقل عمومی، باید روش‌های اجرایی جدید و اثربخش در زمینه توسعه حمل ونقل پاک و انسان‌محور، نظم‌بخشی ترافیکی شهر و ارتقای ایمنی و امنیت سفر شهروندان را با سرعت زیاد به کار بگیریم.

در ادامه اين نشست مباحث مربوط به توسعه شبکه بزرگراهی شهر تهران از جمله برخی اقدامات سازمان در حوزه خط‌کشی‌ها، جداول، گاردریل‌ها، ساخت پارکینگ‌های طبقاتی و مکانیزه و... مورد بررسی قرار گرفت.

توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک و هوشمند، انجام مطالعات در زمینه مدیریت سفرهای درون‌شهری، ساماندهی ناوگان حمل و نقل باری، وضعیت جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس و آموزش‌های شهروندی، از موارد دیگری بود که در این نشست مطرح و درباره نحوه اجرای پروژه‌های در دست اجرا بحث و تبادل نظر شد.

نخستین نشست شورای مديران سازمان حمل و نقل، ترافيك به‌منظور بررسی عملکرد و فعالیت‌ها و برنامه‌های آن در سال جدید با حضور مناف هاشمی،  معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و  مدیران سازمان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha