کد خبر: لزوم-تبدیل-وضعیت-شغلی-پرستاران-فاقد-بی
۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری  سلامت به نقل از خانه ملت، رضا آریان پور در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ابتدا بر خود واجب می‌دانم که از مقام معظم رهبری در دیدار اخیر نسبت به پرسنل بهداشتی و درمانی خصوصاً پرستاران فداکار درگیر با بیماری کرونا لطف داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر عزیز و فرمانده ما سخنان راهگشای حضرتعالی نه تنها خستگی را از تن مدافعان سلامت زدود بلکه همچون چراغی مسیر حرکت نمایندگان ملت را در 4 سال آینده روشن کرد.

وی ادامه داد: همچنین عرض تقدیر و تشکر و خسته‌نباشید خدمت دکتر نمکی به دلیل تلاش‌ها و مجاهدت‌های در طی چند ماه اخیر در رابطه با کنترل بیماری کرونا داشته‌اند.

آریان پور خطاب به دکتر نمکی و نوبخت مطرح کرد: با اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا در کشور و استان گلستان کمبود تجهیزات فردی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی استان گلستان مشهود است، خواهشمند است دستور فرمایید منابع لازم برای خرید تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی گلستان اختصاص یابد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: بیمارستان‌های کلاله و مینودشت با کمبود تجهیزات اکسیژن‌رسانی، تهویه مکانیکی و کمبود نیرو مواجه هستند و تعداد زیادی از پرسنل این بیمارستان‌ها به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مرخصی استعلاجی به سر می‌برند، خواهشمند است در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشید.

وی تأکید کرد: تبدیل وضعیت پرستاران که فاقد بیمه بوده و با حداقل حقوق ایثارگرانه مشغول مراقبت از بیماران کرونایی هستند، حداقل پاداشی است که می‌توان در این شرایط به آنها تقدیم کرد. برقراری فوق العاده ویژه پرسنل بهداشتی و درمانی قطعاً در چنین شرایطی روحیه این عزیزان را در جهت استقامت در برابر بیماری کرونا افزایش خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha