کد خبر: لایحه-تامین-امنیت-زنان-در-نوبت-اعلام-وص
۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸
لایحه تامین امنیت زنان در نوبت اعلام وصول است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، فاطمه قاسم‌پور در مورد روند بررسی لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت زنان در مجلس شورای اسلامی، گفت: این لایحه در حال طی کردن فرآیندهای قانونی بوده و هم‌اکنون در معاونت قوانین مجلس است و بعد از آن به هیات رییسه فرستاده شده و در نوبت اعلام وصول قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی‌تردید این لایحه به زودی اعلام وصول شده و به کمیسیون تخصصی مربوطه جهت رسیدگی ارسال خواهد شد.

وی با بیان این‌که کارگروهی جهت بررسی لایحه تشکیل شده، افزود: هفته گذشته دو جلسه بررسی کارشناسی لایحه توسط این کارگروه و با مشارکت کارشناسان اجتماعی، حقوقی و قضایی برگزار شد. فرآیند بررسی لایحه ادامه‌ خواهد داشت و نتیجه بررسی کارگروه به کمیسیون تخصصی مربوطه اعلام می‌شود

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به برنامه‌های فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در هفته زن، یادآور شد: روز گذشته با مشاوران امور بانوان وزارتخانه ها و  دستگاه‌های اجرایی نشستی داشتیم که در آن چالش‌های خود در اجرایی کردن تکالیف در حوزه زنان و خانواده را مطرح کردند و از اقداماتی که در این زمینه انجام داده‌اند گزارش ارائه دادند تا بتوانیم با رویکرد آینده‌نگر اولویت‌های برنامه هفتم را استخراج کنیم.

رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اهمیت بازنگری قانون تسهیل ازدواج به بررسی آموزش‌های قبل، حین و بعد از ازدواج، خواهیم پرداخت و دستگاه‌های مسئول در این زمینه به مجلس دعوت شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha