کد خبر: كشور-در-شرايط-جهش-اقتصادي-قرار-گرفته-اس
۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۲
كشور در شرايط جهش اقتصادي قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا دكتر علی آقا محمدي بر اهمیت آموزش عمومي مردم تاکید کرد و گفت:  هلال احمر باید از طریق شبکه‌های آنلاین، نسبت به ارایه آموزش‌ها به مردم در زمینه امدادرسانی در مواقع بحران اقدام کند تا از این ظرفیت گسترده بتوان در شرایط مناسب استفاده کرد.

دبیر هیات عالی نظارت بر سیاستهای کلی نظام تصریح کرد:آمار سالمندان در کشور رو به رشد است و باید همه نهادها از  جمله هلال احمر برای این جمعیت برنامه ریزی های مناسبی داشته باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به نقش حساس رسانه ها در اطلاع رساني عمومي افزود : هلال احمر باید برای استفاده از ظرفیت رسانه ها در امر آموزش عمومی برنامه ریزی کند.

آقامحمدی با تاكيد بر اينكه امروز ديگر نمي توان مساله سلامت را جدا از معيشت ديد، گفت: كرونا اين درس را به ما داد كه سلامت و اقتصاد بايد در كنار هم ديگر ديده شود.

رییس کارگروه ارزیابی فرصتهای مدیریت بیماری کرونا در بخش ديگري از سخنانش، بهره برداری از پنجره واحد كسب وكار ، ورود بیش از ۵۰ میلیون دارندگان سهام عدالت به بورس و تاسيس دادگاههاي تجاري را در روزهای اخیر از اقدامات ارزشمندی دانست  که بر رونق و توسعه اقتصادی کشور نقش موثری خواهد گذاشت.

دبیر هیات عالی نظارت بر سیاستهای کلی نظام همچنين به جهش هاي صورت گرفته در حوزه پتروشيمي، آي تي و حتي خودروسازي در دوران پساکرونا در ایران اشاره كرد و گفت: هدف گذاري جديد خودروسازها بر توليد يك ميليون و دويست هزار خودرو در سال جاری است که نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه افزایش نشان می دهد.

وی ابراز امیدواری کرد: بهره گیری از فرصتهای مدیریت کرونا به بهبود شرایط اقتصادی و توسعه کشور در ابعاد مختلف کمک کند و موجب تسهیل و تسریع در فعالیتهای اقتصادی در جامعه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha