کد خبر: كشف-یک-تن-و-852-کیلو-مواد-افیونی-توسط-تکاور
۷ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۱۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار "احمد طاهری" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "سراوان" و "خاش" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال 2 محموله بزرگ مواد افیونی از شهرستان های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان "سراوان" در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصي، یک تیم از این باند قاچاق را که با 2 دستگاه پژو پارس، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در منطقه "کوه سفید" این شهرستان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طی این عملیات 2 نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده از آنها 647 کیلو گرم تریاک بهمراه یک قبضه سلاح کلاش و 35 فشنگ جنگی کشف شد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش" نیز یک تیم دیگر از این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله 3 دستگاه خودروی پژو 405 در حوالی روستای "نصرت آباد" این شهرستان در حال انتقال مقادیری قابل توجه مواد افیونی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش و سرعت عمل خود، 3 نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی یک تن و 205 کیلو 803 گرم تریاک را به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و 60 فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در مجموع یک تن و 852کیلو و 803گرم تریاک کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha