کد خبر: كشف-بیش-از-یک-تن-مواد-افیونی-در-ایرانشه
۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار احمد طاهری در تشریح این خبر گفت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ایرانشهر" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعاليت اعضای یک باند حرفه ای قاچاق موادمخدر در این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ایرانشهر" با انجام یک سری اقدامات تخصصی، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در یک منزل مسکونی در شهرستان  شناسايي و با هماهنگی قضائی عصر روز گذشته، این محل را به محاصره خود در آوردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با رعایت تمامی جوانب احتیاط در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد پاتوق قاچاقچیان شده و ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ، در بازرسی از محل یک تن و 339 کیلو  و 500 گرم مواد افیونی را شامل: یک تن و 317 کیلو و 100 گرم تریاک، 7 کیلو و 300 گرم هروئین و 15 کیلو و 100 گرم حشیش کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره توقیف یک دستگاه سواری پژو مخصوص جابه جایی مواد مخدر در مخفیگاه قاچاقچیان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha