کد خبر: قیمت-مسکن-حباب-دارد
۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۳

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به روند قیمت‌گذاری مساکن تولیدی در طرح اقدام ملی، گفت: تاکنون وزارت راه و شهرسازی قیمت نهایی را درباره مسکن های این طرح اعلام نکرده و تنها یک برآورد قیمتی در این رابطه مطرح شد.

وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به نوسانات بازار مسکن، افزود: در شرایط کنونی بازار مسکن به دلایل گوناگونی دچار نوسان است و این مسئله موجب شده که قیمت مساکن با حباب مواجه شود، از این رو نمی توان به صورت هیجان زده درباره مسائل مختلف حوزه مسکن از جمله قیمت مساکن طرح اقدام ملی صحبت کرد.

اسلامی ادامه داد: همچنان ملاک وزارت راه و شهرسازی درباره مساکن تولیدی در طرح اقدام ملی، همان برآورد اولیه است، از طرف دیگر از متقاضیانی که نسبت به افتتاح حساب اقدام کرده اند، می خواهم که هر چه سریع تر نسبت به پرداخت اقساط مذکور اقدام کنند. بر اساس آمارها حدود 100 هزار نفر هنوز اقساط اولیه را پرداخت نکرده اند که این مسئله باید تسریع شود تا ما بتوانیم پروژه ها را فعال کنیم.

لازم به ذکر است که مسئولان وزارت راه و شهرسازی متوسط قیمت ساخت آپارتمان در طرح اقدام ملی مسکن را از  ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان در هر متر مربع اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha