کد خبر: قوه-قضائیه-لایحه-ای-برای-برخورد-جدی-با-م
۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۹
قوه قضائیه لایحه ای برای برخورد جدی با مفاسد اقتصادی به مجلس ارائه کند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، عباس مقتدایی تصریح کرد: اقداماتی که در سالهای اخیر صورت گرفته نشان می دهد عزم جدی برای مبارزه با فساد پدید آمده است و مقابله با فساد در بالاترین سطح در  دستور کار قرار دارد و برخورد با برخی افراد به اصطلاح دانه درشت در ماه ها و روزهای اخیر این موضوع را تایید می کند.

وی افزود:این اقدامات کافی نیست و باید سازوکارهایی ایجاد شود که اصولا فساد شکل نگیرد و اگر شکل گرفت در همان مراحل اولیه با آن برخورد شود و اجازه گسترش آن در یک نهاد، سازمان، قوه و یا بخش داده نشود.

مقتدایی خاطر نشان کرد: وقت آن است که ابزار نظارتی تقویت شود و همه دستگاه ها هم در درون خود سازکار نظارتی را تقویت کنند و دستگاه های نظارتی نیز تمرکز بیشتری را بر روی مراکز حساس و افراد صاحب نفوذ داشته باشند.

وی با شاره به پدیده امضاهای طلایی و سوء استفاده از آن گفت: مجازات و برخورد جدی با متخلفان دارای امضای طلایی مطالبه جدی ای است و باید به قدری سریع و محکم باشد که هزینه استفاده از سفارش و امضای طلایی بالا برود و کسی جرات این را نداشته باشد که از نفوذ خود خارج از اختیارات قانونی استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha