کد خبر: قوطی‌سازی-زمزم-نماد-اقتصاد-مقاومتی-و
۳ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ "هوشنگ بازوند" در جلسه اي با رئيس بنياد مستضعفان اظهار داشت: افتتاح کارخانه قوطی سازی زمزم کرمانشاه، نماد جهش تولید و اقتصاد مقاومتی است و اين كارخانه هم رویکرد درون‌زایی و هم برونگرایی دارد و دانش بنیان بودن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های آن است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این کارخانه در شرایط دشوار اقتصادی که از یک سو درگیر تحریم‌های ناجوانمردانه و از سوی دیگر درگیر بحران کرونا هستیم به دست جونان توانمند ایرانی راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: این مجموعه از تکنولوژی و فناوری بالایی برخوردار است.

بازوند گفت: جوانانی که امروز این مجموعه را راه‌اندازی کردند ادامه دهنده راه ۱۰ هزار شهید استان در دوران دفاع مقدس در جبهه دیگری هستند.

وی سپس از کمک‌های رئیس بنیاد مستضعفان به کرمانشاه در شرایط بیماری کرونا و بحران سیل قدردانی کرد و ادامه داد: آقای فتاح وقتی که مسئولیت کمیته امداد را بر عهده داشت نیز در زمان زلزله بزرگ کرمانشاه کمک بسیار زیادی خصوصا به مددجویان تحت پوشش این نهاد داشتند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به احداث نزدیک به ۹ هزار واحد در مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط کمیته امداد، تاکید کرد: این واحدها جزو اولین واحدهایی بود که در کمتر از یکسال تحویل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha