کد خبر: قمری-پیست-bmx-آزادی-را-مطابق-با-استانداره
۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹
قمری : پیست BMX آزادی را مطابق با استاندارهای جهانی می سازیم
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری ، خسرو قمری رئیس فدراسیون در گفت وگو با  سایت فدراسیون گفت : برای ما خیلی مهم است که در پایتخت برای تمرینات ، پیستی با استانداردهای جهانی داشته باشیم . خدا را شکر بعد از ۵ سال پس از درخواست و ارتباطاتی که داشتیم در نهایت با دستور شخص وزیر ورزش آقای سلطانی فر و پیگیری های شهردار تهران دکتر حناچی و مساعدت آقای کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نهایتا زمینی در حدود ۴ هزار متر در مجموعه آزادی به این امر اختصاص یافت و با همکاری شهرداری منطقه ۲۲ استارت احداث این پیست  را برای بهربرداری آغاز کردیم .
وی افزود : از نکات قوت این زمین ، نزدیکی آن به پیست و کمپ تیم های ملی است چرا که دیگر نیازی به هزینه های ساخت امکاناتی از جمله سرویس های بهداشتی نیست و همین امرباعث می شود تا هزینه کمتری را در نهایت متقبل شویم.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به پیگیری های لازم چند روزی است احداث ساخت این پیست آغاز شده که الان در مرحله خاک برداری است.امیدواریم هر چه زودتر به مرحله اجرایی راه اندازی شود.
قمری اظهار داشت : نکته جالب اینکه از دو سال پیش تا کنون نفرات زیادی علاقمند این رشته شده اند و این حاکی از آن است که در آینده نزدیک و با احداث این پیست علاقمندان بیشتری جذب این رشته پر مهیج خواهند شد و آینده روشنی این رشته خواهد داشت.
وی دریاره برآورد مالی ساخت پیست BMX  گفت : با توجه به اینکه بیشتر ماشین آلات ساخت این پیست را با مساعدت شهرداری منطقه ۲۲ فراهم کرده ایم قاعدتا هزینه زیادی نخواهد داشت اما با برآوردی که داشتیم با مبلغی حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون می توانیم پیست را به مرحله اجرا درآوریم.انشاله اگر بتوانیم با این شرایط جوی کار کنیم برای ابتدای سال بعد لیگ را در همین پیست شروع خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون دوچرخه در خاتمه تاکید کرد : جدا از احداث پیست BMX  ما در حال ساخت ساختمان جدید فدراسیون هم هستیم که بنا داریم تا دهه فجر هر دو را به مرحله اجرا درآوریم . از دیگر اقدامات صورت گرفته آسفالت دور مجموعه آزادی به مساحت ۸ کیلومتر بود که با پیگیرهایی که داشتیم به مرحله اجرا درآمد و آسفالت شد و قرار است مسیر دوچرخه سواران هم به مرحله اجرا درآید .امیدواریم با این اقدامات زیر بنایی و زیر ساختی که برای جامعه دوچرخه سواری انجام داده ایم در آینده شاهد شکوفایی و رشد بیشتراین رشته پر طرفدارباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha