کد خبر: قدردانی-روسای-دانشگاه-های-علوم-پزشکی-س
۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۱۶
 
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، در این نامه آمده است:
بسمه تعالی
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ادام الله ظله الشریف
بعد از سلام و تحیت، ما روسای دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، مراتب سپاس و قدردانی خود را از سخنان خردمندانه، الطاف کریمانه، راهنمایی های حکیمانه و حمايت های کریمانه آن رهبر عزیز نسبت به فرزندان خود، مدافعان سلامت این سرزمین، تقدیم می داریم.
همانگونه که آن رهبر معظم بارها تاکید فرموده اند، رویارویی موفق وزارت بهداشت، دولت محترم و مجموعه نظام اسلامی با همه گیری ویروس منحوس در گروی هماهنگی و یکپارچگی، اقناع افکار عمومی، مشارکت وسیع اجتماعی، بسیج همه امکانات و هم افزایی تمامی دستگاه‌ها و قوا و البته تداوم و ارتقای مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان، علم و عمل است.
 به عنوان خدمتگزاران و سربازان آن فرمانده بزرگ در گستره پهناور جبهه دفاع از  سلامت مردم و خادمین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، بار دیگر در پاسخ به ندای وحدت بخش و روحیه آفرین رهبری معظم، عزم راسخ خود و همکاران سختکوش و ایثارگر در تمامی رده ها را برای صیانت از سلامت مردم اعلام می کنیم و از صمیم قلب امیدواریم این مسیر دشوار به لطف بیکران حضرت حق و در سایه عنایت حضرت ولی عصر (عج) و با رهنمودها و دعای خیر آن مرجع گرانقدر  و مردم عزیز میهن اسلامی با موفقیت طی شود.
 باشد که این بار نیز مردم مومن و خدمتگزاران  حوزه سلامت، به مدد الهی و با وحدت کلمه زیر پرچم رهبری فرزانه، حماسه ای دیگر در عرصه خدمت عالمانه و همدلی مومنانه در دیوان تابناک تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسانند.
 از خداوند متعال عزت و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری های داهیانه آن ذریه پاک پیامبر اکرم(ص) را مسألت داریم.
والسلام علیکم و رحمة الله
روسای دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha