کد خبر: قالیباف-تصمیم-های-نظارت-میدانی-خوزستا
۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹
قالیباف: تصمیم های نظارت میدانی خوزستان در پرتال مجلس قرار گرفته و از تهران پیگیری می شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عازم استان سیستان و بلوچستان شده و دقایقی پیش وارد فرودگاه چابهار شد و مورد استقبال رسمی مقامات استانی قرار گرفت.

عزیمت رئیس مجلس به استان سیستان و بلوچستان با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و بررسی مشکلات این مناطق و پیگیری مطالبات مردم انجام می شود.

قالیباف پس از ورود به چابهار در جمع خبرنگاران با بیان این که حضور در استان سیستان و بلوچستان پیرو نظارت های میدانی مجلس انجام می شود گفت: حد اقل یک ماه پیش از حضور در هر استان برای نظارت میدانی موضوعات مختلف استان در مجلس با حضور کمیسیون های مربوطه و نیز استاندار، مجمع نمایندگان استان، نیروهای جهادی استان بررسی می شود.

وی افزود: در بررسی های پیش از سفر گزارش های دیوان محاسبات و سازمان بارزسی از پروژه های استان نیز مورد توجه قرار می گیرد و در حین سفر هم بررسی میدانی این گزارش ها در دستور کار است و در پایان سفر هم یک جمع بندی با حضور بخش های مختلف خواهیم داشت.

رئیس مجلس تاکید کرد: تصمیم هایی که در این نظارت های میدانی گرفته می شود در پرتال مجلس قرار داده می شود از جمله تصمیم های نظارت میدانی گذشته در استان خوزستان در این پرتال قرار گرفته و پیگیری های بعدی این تصمیم ها نیز در تهران ادامه می یابد.

قالیباف افزود: امیدوارم این نظارت میدانی بتواند تحرک بیشتری را به پروژه های نیمه تمام بدهد و بتوانیم به این استان که در ظاهر محرومیت دارد اما در واقع دارای ظرفیت های بزرگ و مهمی است و در حوزه ترانزیت، شیلات، صنعت، گردشکری و کشاورزی ظرفیت های خوبی دارد و گنج پنهانی است، خدمت بیشتری انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha