کد خبر: فوت-97-بیمار-کویید19-در-شبانه-روز-گذشته
۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر سیماسادات لاری با  اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۲۴ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۵۳ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۳۳۹ نفر رسیده است، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۴۵۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۹۴ هزار و ۳۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، اظهار داشت:  ۴۴۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر لاری افزود: تا کنون ۸ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۳۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیا اینکه  در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۷ شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند، تصریح کرد: ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha