کد خبر: فوت-800-بیمارشیرازی-براثر-کووید-۱۹
۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۳۷

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون بهداشت دانشگاه ضمن تسلیت عاشورای حسینی، با اعلام این آمار در استودیو سلامت دانشگاه، از عموم مردم مومن استان خواست تا در این ایام معنوی، تمامی بیماران، به ویژه مبتلایان به کووید ۱۹ را از دعای خیر خود بهره مند سازند.

دکتر «عبدالرسول همتی» با اشاره به آخرین اطلاعات مربوط به کروناویروس در استان فارس، از افزایش موارد نمونه گیری به ۲۵۲ هزار و ۶۸۸ مورد، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد که با بررسی این نمونه ها، تاکنون ۴۳ هزار و ۵۵ مورد قطعی شناسایی شده اند.

او ادامه داد: متاسفانه چهار نفر نیز طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون، جان خود را در اثر این بیماری از دست داده اند که با افزوده شدن این افراد، آمار جانباختگان کروناویروس در فارس به ۸۰۰ نفر رسیده است.

به گفته این مقام مسوول در دانشگاه، هم اکنون ۷۴۹ بیمار مشکوک ویا دارای علامت کروناویروس نیز درمراکز درمانی استان بستری هستند که حال ۹۱ نفر، وخیم گزارش شده است.

دکتر همتی در ادامه به افزایش آمار بهبودیافتگان استان اشاره کرد که از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به ۳۹ هزار و ۸۰۴ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه با آرزوی قبولی عبادات و سوگواری های مردم مومن استان فارس در روزهای اخیر، از تمامی عزاداران حسینی خواست تا در صورت برگزاری آئین های سوگواری و یا شرکت در این آئین ها، حامی سلامت خود و دیگر سوگواران بوده و نسبت به رعایت اصول بهداشتی شامل استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی پایبند باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha