کد خبر: فوت-۸۱-بیمار-و-شناسایی-۷۹۸۰-بیمار-جدید
۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۲۷
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۶ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۹۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۶۵ نفر از آنها بستری شدند، اظهار کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۳۸ هزار و ۸۰۳ نفر رسید.
وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۲۲۳ نفر رسید.
دکتر لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۷۷ هزار و  ۴۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه سه هزار و ۹۰۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون ۱۲ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۹۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر ۱۷ شهرستان قرمز و ۴۲ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha