کد خبر: فوت-۷۹-بیمار-کووید۱۹-در-کشور
۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۲۵

به گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۸۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۱ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۲۸۶ نفر رسیده است، اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۱۸۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۳۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود:  ۳۸۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته دکتر لاری تا کنون ۹ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه  بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند، تصریح کرد: شهرستان های نارنجی در استانهای شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha