کد خبر: فعال-شدن-صفحه-ملاقات-اینترنتی-بیماران
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۰۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر سید محمد موسوی  اظهار کرد: صفحه ملاقات اینترنتی بیماران کرونایی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با خانواده و همراهیان در سایت ویژه بیماران کرونایی این مرکز درمانی فعال شده است.

وی افزود: راه‌اندازی سایت ویژه بیماران کرونایی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد یکی شاخص‌ترین اقدامات صورت گرفته در این مرکز درمانی بوده که از نیمه دوم آبان ماه 99 فعال شده است و مهمترین برنامه این بیمارستان در این خصوص ارتباط بیمار با خانواده و همراهیان به‌صورت ملاقات اینترنتی بوده که از نیمه دوم فروردین 1400 فعال گردید.

رییس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: مدیر سایت کرونای بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد همه‌روزه پیگیری مستمر دارد تا در صورت وجود هرگونه مشکلی بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام شود، این نکته بسیارمهم هم قابل ذکر است که اطلاعات بیماران کرونایی در سایت کرونای بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد به طور کامل محرمانه است و اطلاعات مربوط به بیماران روزانه به خانواده های بیماران در بخش کرونا گزارش خواهد شد.

دکتر موسوی تصریح کرد: همچنین کمیته ترخیص سایت کرونای بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد فعال است تا بیماران بعد از ترخیص هم با واحد آموزش سلامت بیماران تا زمان بهبودی کامل در ارتباط باشند و در این خصوص رابطان آموزش و کارشناسان مربوطه از طریق ارتباط اینترنتی کلیه اقدامات در جهت ترخیص و زمان بهبودی کامل را به بیمار و همراهی پیگیری نمایند .

رییس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاداظهار کرد: در سایت ویژه بیماران کرونایی این مرکز درمانی تخت  بستری به بیماران icu  و اورژانس حاد و بخش بستری حاد تنفسی اختصاص داده شده است و در موج چهارم با افزایش تعداد بستری ها، یک بخش دیگر نیز به  بخش های بستری حاد تنفسی اضافه شده است.

وی با بیان اینکه بهترین کار در جهت رفع وضعیت بحرانی کرونایی رعایت نکات پیشگیرانه و عدم رفت‌وآمد غیرضروری و عدم حضور در انواع مجالس و محافل است، خاطرنشان کرد: اگر همکاری شایسته مردم با مدافعان سلامت ادامه یابد ما هرگز شاهد افزایش تعداد تخت های بستری و آمارها نخواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha