کد خبر: فعالیت-72گروه-جهادی-دانش-آموزی-در-خراسان
۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷
فعالیت 72گروه جهادی دانش آموزی در خراسان جنوبی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی اظهار کرد: در تابستان امسال 8 هزار و 640 نفر روز دانش آموز دختر و پسر از 72 مدرسه استان در طرح هجرت3 برای مرمت، زیبا سازی، بهسازی و تولید ملزومات بهداشتی شرکت می کنند.

وی؛ با بیان این مطلب که رویکرد دانش آموزان شرکت کننده درطرح هجرت3بیشتر، پشتیبانی از مدافعان سلامت وکمک به مردم بویژه دانش آموزان، در تأمین لوازم بهداشتی نظیر ماسک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان است، تشریح کرد:جنگ بیولوژیک؛ جبهه جدید استکباردر کنارتحریم های اقتصادی،تهدیدات نظامی وتوطئه های فرهنگی علیه ملت ها است؛که سلامتی مردم ایران وجهان راهدف گرفته است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: در تابستان امسال  35 هزار دست ملزومات بهداشتی با مشارکت هنرجویان و هنرآموزان هنرستان های استان، تولید شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد استان است؛ عنوان کرد: طرح شهید بهنام محمدی مهم‌ترین طرح بسیج دانش آموزی  است و نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است که امسال این طرح در 34 مدرسه ی دخترانه و پسرانه متوسطه دوره ی اول اجرایی شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عالم و اهل فکر، مهذب و دین‌مدار، انقلابی، آگاه،کارآمد و توانمند را چهار ویژگی بارز دانش آموزان شرکت کننده در طرح شهید بهنام محمدی دانست و خاطر نشان کرد: همزمان با افزایش روز افزون شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا و تأکید مقام معظم رهبری در نامه 22 اسفند 98 ایشان خطاب به فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، فرضیه ترور بیولوژیکی را افزایش داده است.

واقعی از جنگ بیولوژیک به عنوان جنگی فرامرزی یاد کرد و افزود: جنگ بیولوژیکی جنگی است که هدف آن به طور کلی اشخاص و موجودات زنده اند، در حالی کـه بـه منابـع مادی مثل ساختمان های مسکونی و تاسیسات صنعتی زیانی نمی رسد و می توان اندکی پس از حمله بیولوژیکی، آنها را نیز مورد هدف قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha