کد خبر: فعالیت-28-درمانگاه-تخصصی-و-فوق-تخصصی-در-ب
۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۵۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر سید علی جعفری خاطر نشان کرد: در این درمانگاه طبق برنامه زمان بندی شده خدمات تخصصی و فوق تخصصی در حوزه های مختلف به کودکان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه  این مرکز درمانی تنها مرکز ارائه دهنده خدمات گوارش، کبد و اندوسکوپی کودکان است و به طور متوسط روزانه به ده بیمار کودک خدمات ارائه می دهد تصریح کرد: در این مرکز درمانی تمامی خدمات مورد نیاز کودکان  از جمله گوارش و کبد، روماتولوژی، آلرژی، جراحی، ریه، مسمومین، غدد، پاتولوژی و بخش های جنرال با حضور 50 پزشک فوق متخصص ارائه می شود.

رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر با بیان اینکه بخش جراحی کودکان این مرکز با هشت اتاق عمل یکی از بزرگترین و بهترین مراکز جراحی کشور محسوب می شود خاطر نشان کرد: در حال حاضر در این مرکز خدمات جراحی عمومی، جراحی ارتوپدی، مغز و اعصاب، اورولوژی به کودکان ارائه می شود.

دکتر جعفری  با اشاره به اینکه به تازگی با حمایت رییس دانشگاه، دستگاه سی تی اسکن ویژه کودکان در این مرکز نصب و راه اندازی شده است افزود: در حال حاضر این مرکز تنها ارائه دهنده این نوع خدمت در شهر مشهد محسوب می شود.

رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر با اشاره به اینکه آزمایشگاه ویروس شناسی این مرکز در یک سال اخیر راه اندازی شده است اظهار کرد: با اقدامات توسعه ای صورت گرفته در حال حاضر تمامی تست های ویروس شناسی از جمله کرونا در این مرکز درمانی ارائه می شود.

وی با بیان اینکه این مرکز درمانی در حوزه آموزش نیز فعال است اظهار کرد:  در این مرکز بیش از 100 دانشجو و فراگیر در رشته های پزشکی و مرتبط با پزشکی زیر نظر اساتید در حال آموزش هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha