کد خبر: فصیحی-این-راه-تازه-شروع-شده-است
۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷
فصیحی: این راه تازه شروع شده است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فرزانه فصیحی دونده المپیکی کشورمان پس از مسابقه خود با حریفان قدرش در دور مقدماتی اظهار کرد: مسابقه خوبی بود، المپیک میدان بزرگی است، انتظار نتیجه و تایم بهتر داشتم اما ان شالله به زودی بهتر می شوم، این راه تازه شروع شده است؛ به نیمه نهایی فکر می کردم و اگر رکوردی که در تهران داشتم را تکرار می کردم قطعا به نیمه نهایی راه پیدا می کردم.

وی در پاسخ به این سوال که شب گذشته خوب استراحت کرده و استرسی داشته یا خیر گفت:دیشب خوب بود اما قبل از این یک بار دویده بودم ولی به هر حالا تجربه اش بزرگ بود.
دونده کشورمان ادامه داد: خیلی برای این لحظه تلاش کردم و خوشحالم که اینجا بودم؛ هوا شرجی بود  و به خاطر راند قبلی خسته شدم.
وی در خصوص اینکه این آوردگاه برایش چطور بود عنوان کرد:المپیک برای من کسب تجربه بود و بزرگترین تجربه این میدان حضور درکنار خوبهای جهان هست.
فصیحی در مورد اینکه رویای او چه بوده تاکید کرد:رویای من همیشه رسیدن به المپیک بود و الان دیگه رسیدن به آن هیچی نیست و باید به رده های بالاتر بروم و رتبه ام بیشتر شود.
وی افزود:  رقبایم عجیب و غریب  و دست نیافتنی نیستند، آنان  مثل خودمان هستند.
وی در پاسخ به این سوال که اکنون بغض داری گفت: در حال حاضر خیلی خوبم.
فصیحی در خصوص اینکه اگر به عقب بازگردی چه چیزی را تغییر می دهی گفت: اگر به عقب بازگردم نمی دانم چه چیزی را عوض میکنم تا جایی که می توانستم تلاش کردم و یک جلسه تمرین از دست ندادم، تجربه کسب کردن آسان نیست اما درنهایت به المپیک رسیدم.
دونده کشورمان در خصوص اینکه برنامه اش برای بازی های آسیایی چیست گفت: برای بازی های آسیایی تلاشم بیشتر می شود و تا جایی که بتوانم تلاش میک نم مدال بگیرم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha