کد خبر: فروزان-دوره-های-آموزشی-زیادی-تا-پایان-س
۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۲
فروزان: دوره های آموزشی زیادی تا پایان سال در نظر گرفته ایم
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ایرج فروزان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در خصوص پایان موفقیت آمیز دوره داوری درجه 2 تفنگ و تپانچه آنلاین این فدراسیون اظهار داشت: این دوره با حضور 20 شرکت کننده از 21 تا 23 مردادماه با دسترسی نرم افزار اداب کانکت برگزار شد که با نکات مختلف فنی را به داوران شرکت کننده انتقال ‌دادیم و به نظر من بسیار مفید بود.
او ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این دوره فراهم کردن شرایطی برای ارتقای مدرک داوران بود که شرکت کنندگان با آخرین اصول و فنون داوری درجه 2 تفنگ و تپانچه آشنا شوند. در پایان سال دوره های زیادی را در نظر گرفته ایم که امیدواریم بتوانیم به این شکل سطح آمادگی رشته تیراندازی را ارتقاء دهیم.
مدیر آکادمی فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: به نظر من در این روز‌ها که کرونا همه فعالیت‌ها را تحت تاثیر قرار داده برگزاری دوره های آنلاین تصمیم بسیار خوبی بود که در پیشرفت این رشته تاثیر گذار است.
فروزان در پایان خاطرنشان کرد: این دوره با خیر مقدم رییس فدراسیون آغاز شد که با تشکیل گروه آموزشی در فضای مجازی روحیه کار گروهی داوری و مباحث کار در کلاس توسط استاد و کمک های تعیین شده هدایت و اجرایی شد . فراگیری هم در مقام طرح سئوال و هم در مقام پاسخ به سایر هم کلاسی های خود برآمدند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha