کد خبر: فرهاد-مجیدی-آه-این-هوادار-شما-را-خواهد
۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۸:۰۰
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک از هفته بیست و پنجم لیگ برتر حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوال خبرنگاران بودکه در ادامه می خوانید: دو تیم بازی بسته‌ای داشتند، در نیمه اول شرایط آب و هوایی به شکلی بود که نشد خوب بازی کنیم ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که کردیم خوب کار کردیم و گل هم زدیم ولی داور آن را مردود اعلام کرد.
دوست دارم یک نفر به ما جواب بدهد. مشکل شما با استقلال چیست؟ با فرد است، با شخص است، با هوادار است، چرا وقتی گل سالم روی خط به ثمر رسیده است چرا داور آن را قبول نکرد؟بزرگترین داوران دنیا هم اشتباه می‌کنند ولی چرا این مشکلات فقط برای استقلال است. هر هفته یک اشتباه علیه استقلال.داور گل سالم ما را ندید و کمک داور روی خط قشنگ صحنه را دیده است. خانواده‌هایی را می‌شناسم که یک هفته با برد استقلال خوشحال می‌شوند. همین دیشب هوادار استقلال تا صبح دم در هتل بودند. چرا با هوادار و بازیکن استقلال این کار را می‌کنید؟ به خدا هوادار استقلال گناه دارد. 6 ماه است بازیکن ما یک ریال نگرفته‌اند ولی با آنها این مدلی برخورد می‌شود.
نمی‌خواهم حرفی بزنم که مدیون شوم ولی نمی‌توانم بگویم این اشتباهات سهوی است. از زمانی که من حرف زدم زمین و زمان علیه ما شده‌اند. به خدا آه این هوادار شما را خواهد گرفت. به راحتی 3 امتیاز از ما گرفتند. واقعا شرمنده هواداران و بازیکنان استقلال هستم که نمی‌توانم حقشان را بگیرم. تک و تنها هستم و این اتفاقات فقط ضرر برای استقلال است. از درون تا بیرون باشگاه علیه استقلال هستند.
بعد از اینکه به ذوب‌آهن و پرسپولیس باختیم بازیکنان من با این وضعیت باشگاه شاهکار کردند. هیچکس نمی‌توانست این تیم را جمع کند. ما 4 برد متوالی آوردیم. از روز اول گفتم برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی عضو هیات مدیره و مدیرعامل است، کار من به عنوان سرمربی در چارچوب زمین است. تنها چیزی که خواستم این بود که حق بازیکنانم را بدهید. آنها دریافتی خود را می‌خواهند.استقلال بزرگ است و باید امکاناتش در شان باشگاه استقلال باشد. کار من فقط در زمین چمن است و اگر حرفی زدم برای این بازیکنان بود و باید حق آنها را بگیرم. دست تک تک این بازیکنان را می‌بوسم و معتقدم شریفترین  انسان‌هایی هستند که در  زندگی دیدم. آنها با هیچ چیز با جان و دل بازی می‌کنند.
متاسفانه مسئولان ورزش اصلا برایشان مهم نیست،قاطعانه می‌گویم مسئولان ورزش کشور، باشگاه استقلال و هوادارانش برایشان مهم نیست.  2 ماه است با همه آنها صحبت کردم و همه مشکلات را گفتم، به آنها تاکید کردم این تیم هوادار دارد ولی اصلا عین خیال آنها نیست، ولی من امکان ندارد پشت بازیکنانم را خالی کنم.هر کاری که لازم باشد برای آنها می‌کنم. من به هواداران استقلال قول می‌دهم هر کاری از دستم بر بیاید برای این بازیکنان و آنها انجام می‌دهم و به اینها نمی‌بازم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha