کد خبر: فرشاد-ماجدی-الدحیل-برای-تساوی-آمده-بود
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامتفرشاد ماجدی مربی تیم فوتبال استقلال ایران، در نشست خبری پس از بازی با الدحیل قطر، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید: مقابل تیم قدرتمند الدحیل بازی کردیم که در جام باشگاه‌های جهان اولسان کره جنوبی را با سه گل شکست داده بود. مقابل این تیم قدرتمند می‌توانستیم برنده باشیم که این اتفاق نیفتاد. الدحیل برای تساوی آمده بود، اما ما دنبال برد بودیم که فقط یک امتیاز به دست آوردیم.
متأسفانه محمد نادری و فرشید اسماعیلی مصدوم شدند و مجبور به انجام دو تعویض اجباری شدیم. وقتی چنین شرایطی پیش می‌آید کمی کار تیمی را خراب می‌کند. دیاباته نیز به دلیل خستگی آسیب دید و اواخر بازی 10 نفره بازی کردیم. امیدوارم دیدارهای بعدی مقابل الاهلی و الشرطه عراق را ببریم و صعود کنیم.
امیدوارم بازی جوانمردانه را رعایت کنند. در دیدار قبلی زمانی که بازی با نتیجه 3 - 3 پیش می‌رفت یک پنالتی که روی مهدی قایدی رخ داد، نگرفتند. برای این بازی پنالتی مشکوک برای الدحیل گرفته شد که 90 درصد پنالتی نبود. شاید پس از این پنالتی بازنده می‌شدیم. این کار خوب نبود و فیرپلی رعایت نشد. درباره ناظر بازی هم می‌خواهم صحبت کنم، وقتی سرپرست یا یکی از اعضای نیمکت الدحیل به سمت نیمکت ما اعتراض کرد، داور به یکی از مربیان ما کارت زرد داد. نمی‌دانم این چه مدل فیرپلی است؟
به خاطر این تحلیل رفتیم که بازیکنان خسته شده بودند. به هر حال فاصله بازی ها خیلی کم است و این روی بدن بازیکنان تاثیر می‌گذارد.
فعلا دو بازیکن ما مصدوم شده و باید طوری ریکاوری کنیم که برگردند. همه تیم ها تلاش می‌کنند بازیکنان مصدوم خود را برگردانند ولی ایرانی‌ها همیشه سعی می‌کنند در اینگونه مواقع محکم باشند و نام استقلال را در آسیا مطرح کنند و با تعصب در مسابقات شرکت کنند.
وی در خصوص اینکه آیا غیبت مجیدی در کنار خط  بر نتیجه بازی تاثیر داشت، مجیدی اشراف کاملی به تیم دارد و صحبت‌های او راهنمایی‌های خوبی برای بازیکنان است. ما هم به عنوان دستیار صحبت‌های مجیدی را به بازیکنان گوشزد می‌کنیم ولی نبود مجیدی هم تیم را تحت الشعاع قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha