کد خبر: فراوانی-کالاهای-اساسی-در-انبارهای-همد
۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از شاتا، حمیدرضا متین بیان کرد: در چهار ماهه امسال ۲ هزار و ۱۲۹ تن برنج هندی، ۱۲۰ تن برنج پاکستانی، ۲۵۴ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۹۲ تن گوشت مرغ منجمد در سراسر استان با نرخ مصوب دولتی توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۲ هزار و ۴۷۸ تن شکر سهمیه استان بود که بین خانوارها و واحدهای صنفی و صنعتی توزیع شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان به توزیع ۶۲۶ تن روغن خوراکی از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و افزود: به لحاظ وجود کارخانه روغن نهاوند کمبودی در بازار نبود و تقاضای زیادی برای این فرآورده غذایی نداشتیم.

به گفته متین هم اکنون سهمیه گوشت مرغ منجمد و شکر در حال توزیع است و مردم می‌توانند این اقلام را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خریداری کنند.

وی تصریح کرد: این اقلام با هدف تنظیم بازار و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا بین عاملان فروش و فروشگاه های زنجیره‌ای با نرخ مصوب دولتی توزیع شد تا در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

متین تاکید کرد: کالاهای اساسی و بسیاری دیگر از اقلام مصرفی به اندازه کافی در انبارهای استان ذخیره سازی شده و بنابر کشش و تمایل بازار عرضه می شود.

از ابتدای امسال ۵۳ جلسه کمیسیون تنظیم بازار در سطح استان برگزار شد که صدور۳۷۹ مصوبه برای برقراری تعادل بین قیمت و مقدار کالاهای مصرفی مختلف و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حاصل این نشستهای تخصصی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha