کد خبر: فرافکنی‌های-بی‌بنیان-رئیس-جمهور-بیش
۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، سید نظام‌الدین موسوی در نشست علنی امروز (چهارشنبه،30مهرماه (مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: 5 ماه است در خانه ملت از زبان امنا و وکلای ملت به قدر هزار مثنوی هفتاد من درباره شرایط نابسامان اقتصادی، اوضاع اسفناک معیشت مردم، ناکارآمدی کارگزاران سخن به میان آمده است، بنابراین از تکرار آن می‌گذرم که شاید حاصلی جز افزودن شرنگ تلخی در کام مردم نداشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: آنچه بیش از تورم و گرانی روزافزون نرخ ارز، مسکن، سکه و خودرو با روان ملت بازی می‌کند، فرافکنی‌ها و دوقطبی‌سازی‌های بی‌بنیان شخص آقای رئیس جمهور است. یک روز می‌گویند ما در جنگ هستیم، هیچ‌کس نباید خلاف این شرایط سخن به میان آورد، روز دیگر با تحریف تاریخ سازش را تئوریزه می‌کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور اضافه کرد: نه ما اهل تجاوز به دیگران هستیم و نه به واسطه نیروهای مسلح مومن و مقتدر کسی جرأت نگاه چپ به این مرز و بوم را دارد. آقای رئیس جمهور شما تئوریسین نیستید، شما مسئول امور اجرایی کشور هستید، جنگ و صلح طبق قانون اساسی مسئول و متولی دارد، شما به کار خود برسید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مسئله اصلا بحث جنگ و صلح نیست، مسئله امروز کشور بحث عرضه ، کارآمدی و داشتن برنامه و ایده و انگیزه برای حل مشکلات است که ظاهرا در خان شما تحفه‌ای نایاب است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: نجابت مردم و صبر استراتژیک نمایندگان آنها را به چیز دیگری تعبیر نکنید، گر وا نمی‌کنی گره‌ای خود گره مباش؛ حال که نمی‌توانید گامی برای بیرون رفت از مشکلات خودساخته بردارید حداقل چند صباحی دم فرو بندید و بیش از این نمک بر زخم ملت نپاشید./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha