کد خبر: فراخوان-مشمولان-اعزامی-پایه-خدمتی-آذر
۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: همه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ یکم و سوم آذر ماه  سال 1399 دريافت کرده اند، مي بايست حداکثر تا روز پنج شنبه مورخ 99/08/29  با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10)، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در اين اطلاعيه آمده است، همه مشمولان داراي مدرک تحصيلي دانشگاهي و غیر دانشگاهی(ديپلم و زيرديپلم)  مي بايست در تاريخ، ساعت، محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان درج شده، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتني است، مشمولان نسبت به همراه داشتن وسایل ضروری و شخصی(اعم از مسواک، خمیر دندان، قاشق و چنگال، لیوان فلزی، بشقاب فلزی،  حوله، لباس گرم، کاغذ، خودکار، خشکبار، ماسک و مواد ضد عفونی، کارت تلفن، کارت اعتباری و ...)  دقت لازم را داشته باشند. همچنین  در طول دوره به دليل شرايط پيش آمده امکان مرخصي سربازان وجود ندارد؛ از این رو، مشمولان مي بايست اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون، کارت ملي و شناسنامه، مدارک مربوط به شرايط خاص مانند تأهل،گواهي فوت والدين، جانبازان بالاي 10 درصد، خانواده درجه يک شهدا و... را نیز به  همراه خود داشته باشند.

در اين اطلاعيه آمده است، براي پيشگيري از بروز و شيوع بيماري کرونا، مشمولان اعزامي در روز اعزام توسط وظيفه عمومي استان ها و مراکز آموزش نيروهاي مسلح مورد غربالگری قرار مي گيرند.

لازم به ذکر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.

اين سازمان در ادامه اطلاعيه متذکرشده است، متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا کانال سازمان به نشاني khabaresarbazi @ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha