کد خبر: فدراسیون-قایقرانی
۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸
بازدید صالحی امیری از فدراسیون قایقرانی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک در این دیدار دکتر صالحی امیری رئیس   نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک طاهره طاهریان نائب رئیس  مجید شایسه  علی دادگر  و هادی ساعی اعضای هیات اجرایی و بهداد سلیمی مشاور رئیس حضور داشتند که ضمن بازدید از فدراسیون با مسئولین فدراسیون قایقرانی گفت و گو کردند.
رئیس کمیته ملی المپیک  در این دیدار ،رئیسی جوان با انگیزه و از جنس قایقرانی را اتفاقی خوب در راس این مجموعه برشمارد و افزود : اگرچه  قایقرانی رشته‌ای سخت است ولی استعدادهای زیادی از شمال گرفته تا جنوب و از خزر تا خلیج فارس  در این مرز و بوم وجود دارد که در کنار پتانسیل های طبیعی کشورمان می توان به رشد این رشته بسیار امیدوار بود  .
صالحی‌امیری تاکید کرد: تجهیزات این رشته گران قیمت است و باید چند سال یکبار به روز شود که بخشی از این تجهیزات با پیگیری رئیس فدراسیون خریداری شد . برنامه 10 ساله این فدراسیون قابل تقدیر است و ما نیز حمایت می کنیم تا این رشته  برای رویدادهای آسیایی و جهانی آماده شود.
رئیس کمیته ملی المپیک از حمایت کمیته و وزارت ورزش برای ارتقا این رشته به جایگاه واقعی اش پس از کرونا خبر داد و افزود:در حال رایزنی با کمیته بین المللی المپیک برای برگزاری اردو ها هستیم و از تجهیزات آکادمی ملی المپیک و کمیته ملی المپیک برای حمایت از فدراسیون ها استفاده می کنیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha