کد خبر: فخری‌زاده‌های-زیادی-در-کشور-داریم-در
۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲
فخری‌زاده‌های زیادی در کشور داریم/ در زمان و مکان مناسب انتقام خواهیم گرفت

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما؛ سردار حسین دهقان در برنامه "یه روز تازه" درباره عملیات ترور شهید فخری‌زاده گفت: آنچه که تاکنون در اخبار و اطلاعات بیان کرده‌اند، در مسیر برگشت از آبسرد مورد ترور قرار گرفته‌اند. عملیات هم دو بخش دارد که یک بخش انتحاری - انفجاری و یک بخش هم شلیک بوده است.

وی افزود: گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها درباره وضعیت حفاظت ایشان کاملا غلط است زیرا ایشان کاملا حفاظت می‌شدند و خودروهای متناسب برایشان وجود داشت. اما رمز موفقیت تروریست‌ها این است که زمان و مکان دقیق را خودشان مشخص می‌کنند. اینکه چرا حوزه امنیت و اطلاعات کشور اجازه چنین رخنه‌هایی را می‌دهد باید مورد بررسی قرار بگیرد و مسئولین جواب دهند.

وزیر سابق دفاع اظهار کرد: کار تروریست همین است، تمام کسانی که تاکنون صهیونیست‌ها، آمریکا و منافقین ترور کردند شخصیت‌های برجسته ملی و جهانی بوده‌اند. عده‌ای می‌گویند فخری‌زاده تکرارناپذیر است اما من آن طرف قصه را می‌گویم که شهادت نقطه آغاز حرکت عظیم‌تر نسبت به گذشته است.

وی افزود: در حال حاضر فخری‌زاده‌های زیادی داریم، اینطور نیست که این راه به انتها رسیده باشد. هم‌اکنون بین جوانان ما دانشمندان زیادی هم وجود دارد.

سردار دهقان ادامه داد: تروریست‌ها دنبال تضعیف روحیه مردم ما هستند، این قدرت‌نمایی نیست بلکه نشانه ضعف است. با هر چیزی که برای ملت ایران تولید قدرت کند مخالفند زیرا کلا قصد دارند که انقلاب را بزنند. اگر کمی حافظه تاریخی‌شان را به کار بگیرند می‌بینند که نمی‌توانند این مسیر را سد کنند.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور دفاعی درباره درز اطلاعات هسته‌ای ایران گفت: درز اطلاعات یک بحث است، نفوذ همیشه وجود دارد اما اینکه سیستم به صورت رسمی افرادی را جهت انتشار لیست آماده می‌کند یک جفا در حق مسئولین است. دشمن همواره تلاش خود را برای شناسایی افراد و ظرفیت‌های هسته‌ای ایران به کار گرفته و در صدد دسترسی به اطلاعات دقیق‌تر است. اما اینکه افرادی در سیستم عالمانه این کار را کرده‌اند کاملا غلط است. حتی همین دشمنان بودند که پرونده هسته‌ای ایران را برملا کردند و آژانس هسته‌ای هم تایید کرد که فعالیت هسته‌ای ایران منحرف و به سمت تولید سلاح نیست.

وی در ادامه درباره شخصیت شهید فخری‌زاده بیان کرد: ایشان توان علمی فوق‌العاده و قدرت تمرکزدهی ظرفیت‌ها بر اولویت‌ها را داشتند. دانشمندان زیادی زیر دست ایشان پرورش یافتند. ایشان قدرت جذب حداکثری افراد متناسب با توانمندی‌هایشان را داشتند و در حوزه امنیت کارشناس بودند. همچنین عارف، ادیب و دانشمندی که در انتخاب مسیر درست؛ سرآمد همه دوستان بودند به شمار می‌آمدند.

وزیر سابق دفاع درخصوص انتقام نیز گفت: انتظار جامعه پاسخ سریع است. اما زمان و مکان صحیح این انتقام باید برنامه‌ریزی شود. امروز صهیونیست‌ها دنبال جنگ‌افروزی در منطقه هستند؛ بنابراین ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که اولا این اقدام آنها بی‌پاسخ نماند و ثانیا این پاسخ باعث پشیمانی تروریست‌ها از اقدامشان شود.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با اجرای وحید رونقی و فریبا باقری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۰ صبح  به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha