کد خبر: علی‌نژاد-خانواده-تکواندو-ایران-بزرگ
۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۵۵
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد در آیین رونمایی از نخستین مرحله اپلیکیشن تخصصی تکواندو که پیش از ظهر امروز در خانه تکواندو برگزار شد با تبریک عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار، فدراسیون تکواندو را از فدراسیون‌های موفق سال های گذشته نامید و اظهار داشت: در ارزیابی فدراسیون‌ها در سال ٩٨ فدراسیون تکواندو یکی از سه فدراسیون برتر است و توفیقات این رشته در همه رده‌های سنی قابل توجه بوده است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فرمایشی از امام علی علیه السلام که فرزند زمانه خوبش باشید، تصریح کرد: اکنون زمانه IT و تکنولوژی است و اگر می خواهیم در مسیر پیشرفت باشیم باید از تکنولوژی درست استفاده کنیم و خوشحالیم که فدراسیون تکواندو در دوران شیوع کرونا با تدبیر مناسب اپلیکیشن تخصصی این رشته را رونمایی کرد و جا دارد اکنون که کرونا مزید علت شده است، دیگر فدراسیون ها هم از چنین امکاناتی بهره ببرند.
علی‌نژاد گفت: برگزاری بیش از ٦٠ دوره دانش افزایی و بازآموزی بصورت آنلاین در فدراسیون تکواندو کار بسیار ارزشمندی در مقابل ویروس کرونا بود و نشان داد نه تنها کارها در تکواندو متوقف نشده است بلکه با مدل جدید ادامه یافته است.
معاون وزیر ورزش و جوانان از کسب دو سهمیه ایران در بخش آقایان در تکواندو برای بازی‌های المپیک ابراز رضایت کرد و توضیح داد: در بخش بانوان نیز امکان کسب سهمیه وجود دارد و از طرفی درصدد هستیم در صورت مجوز ستاد ملی کرونا، تمرینات ملی پوشان را با رعایت نکات بهداشتی آغاز کنیم ولی آنچه در اولویت قرار دارد سلامتی ورزشکاران است.
علی نژاد از شهید وحید زمانی نیا شهید تکواندوکار شاخص ورزش کشور که همراه با شهید عالی مقام سپهبد سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل شد، به نیکی نام برد و اظهار داشت: دوران قهرمانی دوران کوتاهی است و آنچه ماندگار است اخلاق و منش پهلوانی است که افرادی همچون شهید زمانی‌نیا دارند که با الگو قرار دادن او، می‌توانند مسیر موفقیت را طی کنند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان از خانواده تکواندو ایران به عنوان یک خانواده بزرگ و عظیم و باشخصیت ‌‌و موفق نام برد و ابراز امیدواری کرد که در ادامه نیز راه تعالی را بپیمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha