علت اصرار ایران بر گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی چیست؟/ آمریکا قطعا بهای این جنایت فجیع را پرداخت می کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از العالم،دیروز جمعه وزارت دفاع آمریکا درباره وجود تهدیدهایی علیه مقامات ارشد پنتاگون – که در ترور شهید سلیمانی نقش داشته اند – هشدار داده و اعلام کرده است که این تهدیدها جدی هستند.

وزارت دفاع آمریکا مدعی دستیابی به برخی "اطلاعات امنیتی" است و ادعا کرده است که این اطلاعات با اطلاعاتی که به دست سازمان سیا و دفتر اف بی آی رسیده است همخوانی دارد و حاکی از این است که خطر عملیات انتقام جویانه به طور جدی جان طراحان و عاملان ترور شهید سلیمانی را تهدید می کند.

در این میان حقیقت ثابت و غیر قابل انکار در ایران این است که ترامپ و همه کسانی که در ترور این شهید نقش داشته اند باید بهای این جنایت را بپردازند. رهبران ایران نه تنها نمی خواهند خشم توفنده مردم از این جنایت را مهار کنند بلکه برای 36 تن از مقامات سیاسی و نظامی آمریکا و دیگر کشورها از جمله ترامپ قرار بازداشت صادر کرده و عزم خود را برای اجرای این تصمیم به رغم گذشت زمان جزم کرده اند.

رهبران ایرانی اگر قصد داشتند از رویارویی با آمریکا – به دنبال سردار سلیمانی – طفره بروند، به موشک باران پایگاه عین الاسد در عراق بسنده می کردند و هیچ وقت نمی گفتند که موشک باران این پایگاه تنها بخشی از طرح انتقام بوده است و انتقام واقعی، حمله به همه طراحان و عاملان و مجریان این جنایت است و در رأس این جنایت، ترامپ است که تعقیب وی پس از پایان دوره ریاست جمهوری اش ادامه دارد.

ترور شهید سلیمانی فقط یک پرونده سیاسی نیست بلکه جنایتی است که در آن مهمانی که بنا به دعوت رسمی وارد کشور دیگری شده است، در خاک کشور میزبان ترور می شود. از این گذشته او، یکی از فرماندهان مبارزه با تروریسم بین المللی است و باید قاتلانش مجازات شوند. اصرار ایران بر تعقیب مجرمان و تروریست ها، معانی و پیام های متعددی دارد از جمله:

قدرت نظامی آمریکا نمی تواند این کشور را از عملیات خونخواهانه ایران در امان نگه دارد.

خون ایرانی ها با ارزش است و هر کس ان را بریزد باید بهای سنگینی پرداخت کند.

دولت تروریست امریکا باید در کابوس انتقام ایران بماند و از هر حرکت و اقدامی به هراس بیفتد.

آن روزگاری که آمریکا بی ترس از انتقام و مجازات، دست به جنایت می زند، گذشته است.

آمریکا دیگر نمی تواند به سیاست های مجرمانه و تروریستی علیه دیگر ملت ها ادامه دهد.

از همه اینها گذشته همین ننگ برای آمریکا بس است که پیوسته در هراس از عملیات انتقام جویانه ایران باقی بماند. همین موضوع ثابت می کند که این کشور پیام های اصرار ایران بر گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی را به خوبی دریافت کرده است و پیام های بیشتر را زمانی دریافت می کند که طعم انتقام را بچشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha