کد خبر: عصر-جدید،-عصر-استعداد-های-ایرانی-مجید-ف
۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲
عصر جدید، عصر استعداد های ایرانی/ مجید فلاح شجاعی

برنامه عصرجدید احسان علیخانی بدون شک یکی از پر ببیننده ترین برنامه های شبکه سوم سیما است و کلا تلویزیون است. بدون شک این برنامه باعث شده خیلی ها در زمان پخش عصر جدید، گیرنده ماهواره ها را خامومش کنند و به تماشای عصر جدید بنشینند!

کاری نداریم که این مسابقه، کپی برنامه «آمریکاز گات تلنت» «America's Got Talent» است اما عصر جدید توانسته به نوعی این برنامه غربی را، با سبک و سیاقی ایرانی همراه کند. عصر جدید میدانی برای کشف استعداد های ایرانی از سراسر کشور است.

این خیلی خوب و عالی است که در عصر جدید به دین، نژاد، شهرستانی بودن و فاکتورهایی از این قبیل توجه ای نمی شود. این خیلی خوب است که همه فرصتی یکسان برای ارائه برنامه های خود دارند.

عصر جدید در بخش کمک رسانی به سیل و زلزله زدگان و محرومان کشور هم موفق عمل کرده است. علیخانی از ماه عسل در این زمینه تجربه داشته و درعصر جدید هم این بخش را فعال کرده و کارهای بزرگی هم صورت گرفته است.

به خصوص که در این زمینه با هلال احمرهم همراه شده و بدون شک این همکاری می تواند برای مردم محروم کشورمان، بسیار مفید و امید بخش باشد.

اینکه پشتوانه های مالی برنامه هم چه سودی می برند کاری نداریم، هزینه زیادی برای شکل گیری برنامه کرده اند و بدون شک باید به درآمد های مورد نظرشان هم برسند.

اسپانسر برنامه گاهی از شرکت کنندگان حمایت مالی و بیمه ای می کند، این خیلی خوب و عالی است. ولی کاش این حمایت ها شکل پر رنگ تری می داشت. خوانندگان با استعداد که اغلب شان از شهرستان هستند، حمایت بیشتری شوند و بتوانند کنسرت یا آلبومی را تولید کنند.

استعداد هایی که در بخش های مختلف به ارائه برنامه می پردازند، می توانند با حمایت بیشتر اسپانسر کارهای بزرگی انجام بدهند. مثلا حمایت از آنان وثبت رکورد شان در گینس. کاش این حمایت ها رنگ بیشتری می داشت.

احسان علیخانی را بعد از این باید آقای عصر جدید خواند، مردم دیگر کم کم  دارند ماه عسل را فراموش می کنند! احسان علیخانی همچنان یکی از بهترین برنامه سازان و مجریان توانمند تلویزیون محسوب می شود.

اما خیلی عجیب است که علیخانی در اجرای عصر جدید بین شرکت کنندگان فرق می گذارد! گاهی از شرکت کننده ای چنان حمایتی می کند که داوران رای قرمزشان را بر می گردانند و گاهی از شرکت کننده ای حمایتی ندارد!

گاهی برای شرکت کننده ای به زور هم شده از تماشاگر رای سفید می گیرد و گاهی برای شرکت کننده ای دیگر هیچ تلاشی نمی کند و نظر داوران را می پذیرد. علیخانی در این برنامه مجری است و نمی تواند خودش هم در هیئت داور، داوری داشته باشد.

باید همه شرکت کنندگان برای او مساوی باشند، درست که تهیه کننده برنامه عصر جدید هم خودش است ولی نباید از قدرت تهیه کنندگی خودش در داوری سو استفاده کند.

عصر جدید بدون شک می تواند سال ها با قدرت تمام، هیجان خوب و مثبتی به آنتن شبکه سوم سیما بدهد چرا که سرزمین ایران پر از استعداد های درخشان است و عصر جدید می تواند میدانی ملی باشد برای ارائه این استعداد ها.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha