کد خبر: عزم-جزم-مرزبانی-ناجا-برای-مقابله-با-قاچ
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری"در حاشيه بازديد از مرزهاي آبي استان بوشهر  با  آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بحمدالله مرزبانان نیروی انتظامی با استفاده از تجهيزات الکترونيکي و اپتيکي در سواحل، دريا و مرزهاي خشکي با اقتدار از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می کنند.

وي با اشاره به حضور شبانه روزی و مستمر مرزبانان نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی افزود: در سال گذشته برای افزایش توان عملیاتی مرزبانان در مناطق مرزی و عملیاتی تجهيزات پیشرفته و جدیدی به یگان های مرزی اختصاص گردید.

سردار اشتری تصریح کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با روحيه انقلابي و جهادي در راستای برقراری امنیت و دفاع از ارزش های ایران اسلامی در سراسر مرزهاي کشورمان آماده جانفشاني می باشند.

فرمانده ناجا با اشاره به نامگذاری سال 1400 " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها " از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی مرزبانی و نیروی انتظامی در سال جاری، جلوگيري از ورود کالاي قاچاق در سراسر مرزهای کشور می باشد که همکاران ما با قاطعيت و اجراي قانون با اين پديده شوم مقابله خواهند کرد.

وي گفت: به لطف پروردگار، مرزبانان غیور ایران اسلامی با همت مضاعف و استفاده از تجهيزات الکترونيکي،اپتيکي و حضور مستمر و شبانه روزی در مرزها، آمادگي کامل برقراری امنیت مرزها را دارند و مقابله جدی با هرگونه قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: دعاي خير فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و مردم عزیز کشورمان بدرقه راه حافظان نظم و امنيت در نيروي انتظامي و مرزباني خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha