کد خبر: عروسی-و-عزا-عامل-افزایش-کرونا-در-هم
۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، نماینده مردم رزن درمجلس یازدهم در مورد دلیل قرار گرفتن همدان در وضعیت هشدار در پی گسترش دامنه شیوع ویروس کرونا در این استان، گفت: از کادر درمانی و پزشکی و رئیس دانشکاه علوم پزشکی استان همدان کمال قدردانی و تشکر را دارم که فداکارانه در جبهه مقابله با کرونا ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی و ستاد پیگیری ازکرونا استان همدان بسیار خوب عمل کرده و مردم شریف استان هم به خوبی نکات بهداشتی را رعایت کرده اند. اما آغاز فعالیت‌های اقتصادی و کاهش محدودیت‌ها سبب شیوع کرونا و تغییر وضعیت استان ازسفید و به وضعیت هشدار شده است.

لطفی علت شیوع کرونا را در عدم رعایت فاصله گذاری و مراعات دورهمی و عزا و عروسی دانست و اظهار کرد: از مردم استان می‌خواهم همچنان فاصله گذاری های فیزیکی و اجتماعی را رعایت کرده و نسبت به این ویروس بی تفاوت نشوند چرا که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث بحرانی‌تر شدن شرایط خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه خوشبختانه هیچ کمبودی به لحاظ تجهیزات پزشکی و تخت بیمارستانی و مراقبت ویژه در استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بهترین راهکار برای جلوگیری از شیوع بیماری در این شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha