کد خبر: عده-ای-به-دنبال-درگیر-کردن-مجلس-به-مسائل
۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
عده ای به دنبال درگیر کردن مجلس به مسائل حاشیه ای هستند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، عباس گودرزی به تخریب این روزهای مجلس یازدهم از سوی برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی با طرح مسائل فرعی که مصداق آن "ازدواج اجباری" و نسبت دادن آنها به نمایندگان مجلس بوده، اشاره کرد و گفت: یک مجلس موفق، انقلابی و راهبردی مجلسی خواهد بود که برنامه محور باشد و براساس یک چشم‌اندار مشخص حرکت کند و توجه‌ای هم به حرف‌های جریانات سیاسی، اطراف و اکناف نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: مجلس اگر خود را درگیر مباحث فرعی کند، نمی‌تواند مجلس موفقی باشد؛ چرا که ممکن است حرف‌هایی از جمله ازدواج اجباری که سندیت هم ندارد زده شود که نباید به آنها توجهی کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم به طرح ازدواج اجباری از سوی برخی از جریانات و منتسب دادن آن به مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: مگر می‌شود ازدواج را اجباری کرد؟ ازدواج موجب تکامل روح انسان است و انسان باید با اشتیاق و معرفت به این سمت حرکت کند؛ لذا معرفت و تکامل شخصیت انسان به اجبار که اتفاق نمی افتد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: مجلس یازدهم در راس آن کمیسیون اجتماعی این محور را دنبال خواهد کرد که تسهیل در امر ازداواج، کاهش سن ازدواج و فرهنگ سازی برای ازدواج را فراهم کند.

گودرزی با تاکید بر اینکه پرداختن به حاشیه‌ها هیچ موضوعیتی ندارد، اظهار کرد: پرداختن به این مباحث حاشیه‌ای هیچ ارزش و جایگاهی ندارد و البته ناگفته نماند که چنین بحثی هم در مجلس نبوده و حتی اگر فردی هم چنین موضوعی را مطرح کند، مواضع مجلس نخواهد بود.

 وی در ادامه افزود: عده ای می‌خواهند ایجاد حاشیه کنند و ما را از پرداختن به اولویت‌های اصلی کشور دور بدارند تا آن مجلس تحولگرا و در تراز انقلاب شکل نگیرد؛ بنابراین اگر نمایندگان به این مباحث بپردازند موضوعات اصلی از دستور کار خارج می‌شوند و فرعیات جایگزین آن می‌شود که  نمایندگان نباید دچار غفلت شوند، زیرا غفلت آفت بزرگ رسیدن به اهداف و مانع اصلی تحول است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha