کد خبر: عبور-شمار-مبتلایان-به-کرونا-در-شهرستان
۹ مهر ۱۳۹۹، ۹:۰۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، دکتر جلال کریمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت:تعداد موارد کرونای مثبت شهرستان تا هفتم مهرماه به 2734 نفر رسیده است که 2295 بیمار بهبودی قطعی یافتند .مثبت شدن 50 درصد از تست های روزانه زنگ خطری برای همه مردم است.

وی اضافه کرد: با سه کار ساده و مهم استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی 2 متری و دوری از تجمعات و شستشوی دستها می توان از این شیب صعودی افزایش مبتلایان پیشگیری کرد .

معاون بهداشت دانشگاه تاکید کرد: متاسفانه شاهد هستیم که با کاهش حساسیت ها، عده ای از همشهریان ضمن عدم استفاده از ماسک و عدم رعایت فاصله فیزیکی، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی تفاوت هستند که نتایج این بی توجهی ها در آینده مشخص و عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. لذا از مردم عزیز تقاضا داریم با تذکر به این افراد، مدافعان سلامت را در مبارزه نفس گیر با ویروس کرونا کمک نمایید.

دکتر کریمی از والدین درخواست کرد: آموزش مجازی برای دانش آموزان را نسبت به حضور آنها در مدارس انتخاب کنید و فعلاً از حضور دانش آموزان در مدارس خودداری کنید، چون شاهد مثبت شدن جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان عزیز بوده ایم .

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha