کد خبر: عبداللهی-آثار-برجسته-با-موضوع-سردار-دل
۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲
عبداللهی: آثار برجسته با موضوع سردار دل‌ها از رسانه ملی پخش و تبدیل به آلبوم می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما؛ روح‌الله عبداللهی در ارتباط تلفنی با برنامه "یه روز تازه" درباره نخستین جشنواره سرود "رفیق خوشبخت ما" گفت: اولین جشنواره سرود "رفیق خوشبخت ما" به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان استان تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره فرصت مناسبی است تا کارهای خوب سرود در زمینه سردار سلیمانی و تمامی آثار برجسته و استعدادهای استان تهران کشف و حمایت شوند. ما هم در ستاد جشنواره تلاش می‌کنیم که روحیه همدلی بین گروه‌های سرود بیشتر شود. تاکنون کارهای زیادی در زمینه جبهه مقاومت و مدافعان حرم تولید شده است، اما آثار جشنواره "رفیق خوشبخت ما" تنها به موضوع سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی می‌پردازد.

عبداللهی اظهار کرد: علاوه بر سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد حفظ و نشر شهید سلیمانی، خانه سرود بسیج، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، موسسه ماوا، مرکز موسیقی صداوسیما، حوزه هنری، معاونت پژوهشی آموزش و پرورش استان تهران و بسیج صداوسیما هم در برگزاری این جشنواره نقش دارند.

وی درباره مهلت ارسال آثار نیز گفت: علاقه‌مندان تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

عبدالهی افزود: از اول تا سوم دی‌ماه نیز داوری اولیه و ۵ دی‌ماه هم برگزیدگان نهایی اعلام خواهند شد. البته آثار در دو بخش صوت و نماهنگ داوری می‌شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران درباره سرنوشت آثار برگزیده نیز گفت: این آثار از رسانه ملی پخش می‌شوند. همچنین قرار است آلبومی با همین نام شامل ۱۰ صوت و ۱۰ نماهنگ برتر جشنواره تولید کنیم.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی و فریبا باقری روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha