کد خبر: عالمىاستعداد-و-يادگيرى-بازيكنان-اميد
۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۱
عالمى:استعداد و يادگيرى بازيكنان اميدواركننده است

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال ايمان عالمى با قدردانى از حمايت فدراسيون فوتبال در برپايى اردوهاى تيم ملى جوانان گفت:شرايط ويژه كرونايى وضعيت سختى را براى برگزارى تمرينات و برپايى اردوها ايجاد كرده با اين وجود بايد از مجموعه فدراسيون فوتبال، كميته جوانان آقاى ماجدى و همكارانشان كمال تشكر را داشته باشيم. با همه سختى ها از اول آذر با رعايت پروتكل ها وارد اردو شديم و تمرينات بسيار خوب و مفيدى داشتيم.

مربى تيم ملى جوانان اضافه كرد:با همكارى كميته پزشكى و استفاده از امكانات مركز ملى با وجود محدوديت ها خوشبختانه نفرات زيادى وارد اردو شدند، تعدادى از بازيكنان جديد را مورد آزمايش قرار داديم و دو جلسه صبح و بعد از ظهر تمرينات منظم و بسيار مفيدى داشتيم.دو بازى تداركاتى بسيار خوب انجام داديم كه آزمون مناسبى براى شناسايى نفرات بود.

عالمى همچنين گفت:خوشبختانه تيم بسيار خوب و مستعدى شكل گرفته بچه ها انگيزه زيادى دارند و با دقت و يادگيرى مناسب تلاش مى كنند خواسته هاى كادر فنى را در زمين اجرا كنند كه اين مسئله اميدواركننده است. اميدوارم با تلاش آقاى مهابادى و ساير اعضاى كادر فنى بهترين نفرات انتخاب شوند و با يك تيم قدرتمند و شايسته بتوانيم مجوز صعود به جام جهانى جوانان را كسب كنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha