کد خبر: عاشقانه-های-پدر-صد-معلول-در-برنامه-ما-ا
۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳
عاشقانه های پدر صد معلول در برنامه  " ما ایرانی ها "

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی برنامه، در این قسمت   " محمد رضا شیر علی خان  " از ماجرای زندگی خود و دختر معلولش می گوید   دختری که  با فلج مغزی به دنیا آمد. حالا نوبت یک نهیب بود تا زندگی او را متحول کند .

" شیرعلی‌خان" به همراه  مرضیه  عامری مدیر موسسه نگین های آسمانی به این نتیجه می رسند که باید خودشان  بفکر بچه هایشان باشند . به همین دلیل با وجود همه سختی‌ها،‌ برنامه مرتب دورهمی در بوستان‌ها و مناطق خوش آب و هوا ، سیرک و تئاتر و....  می برند و  سعی می‌کنند  آن‌ها را شاداب و سرزنده نگه‌دارند ، اکنون ایشان مرد دریا دلی است که از صد  دختران  توان خواه  حمایت می کند و تلاش می کند دل آن ها را شاد کند .

اورنگی تهیه کننده برنامه ما ایرانی درباره  موضوع این قسمت از گفت  :با این که فقط تعداد انگشت‌شماری از مکان‌های عمومی برای حضور معلولان مناسب‌سازی شده است و بچه‌های توان خواه  همیشه برای ساده‌ترین تفریحات حتی رفتن به بوستان هم به‌سختی می‌افتند. به همین دلیل بسیاری از آنان  ترجیح می‌دهند اصلاً از خانه خارج نشوند. باور کنید این بچه‌ها  نه خوراکی، نه جایزه و نه هیچ چیز دیگری نمی‌خواهند. آن‌ها فقط می‌خواهند تفریح کنند، شاد باشند . شاید روزی به باور این عزیزان برسیم که دستم را مگیر راه را برایم هموار کن ......

برنامه  ترکیبی 《ما ایرانی ها》کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه ، سه شنبه  هر هفته ساعت 22 ، پنج شنبه و جمعه  هر هفته ساعت 20:50 از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد .

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha