کد خبر: عادی-سازی-روابط-صهیونیستی-عربی-تلاشی-م
۲ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۲۴

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،شهباز حسن‌پور‌بیگلری با اشاره به توافق امارات متحده عربی و اسرائیل،گفت: رژیم صهیونیستی حتی اگر با تکیه بر نفوذ  ترامپ  برای عادی سازی روابط  صهیونیستی - عربی بیش از این هم تلاش کند،اما هرگز از سرنوشت حتمی خود که همانا نابودی اسرائیل و آزادی همه سرزمین فلسطین است،نمی تواند نجات پیدا کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: با اینکه اسرائیل اعلام کرده بود که بعد از این توافق به طور موقت الحاق کرانه باختری به سرزمین اشغالی را متوقف می‌کند، اما سخنان مقامات این رژیم نشان می‌دهد که آنها هیچ گاه این برنامه را از دستورکار خود خارج نکرده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به گزارش‌های افشاگرانه رسانه‌های اسرائیل درباره تجهیز امارات متحده عربی به جنگنده‌های پیشرفته رادارگریز اف-۳۵، مطرح کرد: امارات و کشورهای مرتجع منطقه عادی سازی روابط با رژیم کودک کش اسرائیل را به دلیل اهداف و منافع مشترک انجام می دهند و هدف آمریکا از این اقدام فروش تسلیحات خود به این کشورها است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس  با اشاره به تظاهرات بسیاری از مردم منطقه در اعتراض به عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امارات و حکامش امروز مرتکب جنایتی نابخشودنی در حق مردم فلسطین و مقدسات آنها شدند و فداکاری های شهدا و اسیران آن را انکار کردند.

وی با بیان اینکه اقدام امارات، نه تنها خیانتی به قدس و مسجد الاقصی بلکه به همه جهان اسلام است، مطرح کرد:این توافق به اصطلاح صلح ترامپ،اقدامی تبلیغاتی است و در واقع این موضوع اعتراف رسمی به روابط دوجانبه ای است که دهه ها وجود داشته است.

حسن پور بااشاره به همراهی کشورهای مرتجع منطقه با آمریکا و رژیم صهیونیستی،اظهار کرد:اگرچه برخی از سران خودفروخته کشورهای اسلامی و عربی با رژیم جعلی صهیونیستی توافقنامه امضا می‌کنند، اما باید بدانند اراده ملت‌های مظلوم و ستمدیده منطقه با فرهنگ ایثار و شهادت بر همه قدرت های پوشالی غلبه خواهند کرد.

 نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با بیان اینکه اقدام امارات تلاش مذبوحانه و ناامیدانه برای تاثیرگذاری روی مسیر مبارزه و مقاومت ملت فلسطین است، تاکید کرد: اقدام بزدلانه،تعرض آشکار به حقوق دینی، ملی و تاریخی فلسطین و ضربه ای خائنانه بر پشت ملت فلسطین و نیروهای مقاومت است.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس تصریح کرد: خون های به ناحق ریخته شده سالها مقاومت برای آزادی سرزمین مقدس فلسطین و قبله اول مسلمین، دیر یا زود گریبان خیانتکاران به آرمان فلسطین را می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha