کد خبر: ظرفیت‌های-جدید-برای-تولید-محصولات-صنع
۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، محمود سیجانی درگفتگو با خبرنگاران، بیان کرد: در کنار تلاش‌های صورت گرفته برای حفظ روند تولید و اشتغال در واحدهای صنعتی موجود استان، به دنبال ایجاد ظرفیت‌های جدید در این بخش هستیم تا فعالیت‌های صنعتی در قم با حفظ استانداردهای محیط زیستی توسعه پیدا کند.

وی افزود: به دلیل وجود شهرک‌های صنعتی متعدد و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در قم،‌ این استان از نظر زیرساختی آماده جذب سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان علاقه‌مند به راه‌اندازی واحدهای صنعتی است که امتیازی ویژه برای فعالیت‌های اقتصادی به شمار می‌آید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: صنعت قم برای ایجاد واحدهای تکمیل کننده زنجیره تولید بسیاری از محصولات مورد نیاز کشور، ظرفیت‌های مناسبی دارد و استقبال خوب سرمایه گذاران برای حضور در این بخش، نشان دهنده مسیر حرکت موفق آن است.

سیجانی گفت: شهرک‌های صنعتی قم به مهمترین راه‌های مواصلاتی کشور دسترسی دارد و تولیدکننده می‌توانند با هزینه کمتر و زمان کوتاه‌تر محصول تولیدی خود را به بزرگترین بازارهای مصرف داخلی برسانند و همچنین از طریق گمرکات استان برای صادرات آن به بازارهای بین المللی اقدام کنند.

وی بیان کرد: با ایجاد ظرفیت‌های جدید، جایگاه صنعت قم از نظر میزان و تنوع تولید، با ارتقا حداکثری مواجه شده و فرصت‌های شغلی متعددی به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای افراد جویای کار فراهم خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha