کد خبر: طرح-پویش-نماد-همکاری-موفق-صنعت-و-دانشگا
۴ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰
طرح پویش نماد همکاری موفق صنعت و دانشگاه است

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،مسعود گلشیرازی در جشنواره طرح پویش، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، با بیان این که طرح پویش نماد همکاری موفق صنعت و دانشگاه است، گفت: این طرح نشان داد با طراحی پلتفرم مناسب می‌توان محدودیت‌ها را برطرف و حلقه واسطی میان دانشگاه و صنعت ایجاد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با اشاره به مسیری که طرح پویش در طول یکسال گذشته طی کرده است، بیان کرد: در طول این مدت اتفاقات تأثیرگذاری رخ داده که نشان می‌دهد با طراحی پلتفرم مناسب می‌توان محدودیت‌ها را برطرف و حلقه واسطی میان دانشگاه و صنعت ایجاد کرد.

وی با تأکید بر این نکته که سخت‌ترین مرحله این مسیر، گام اول بوده که آن هم به خوبی طی شده است، به آسیب‌شناسی این فرآیند پرداخت و افزود: اعتماد سخت اهالی صنعت و دانشجویان، عدم اطلاع و عدم فرهنگ‌سازی در جامعه از جمله چالش‌های این مسیر است و باید با تمرکز بیشتر بر روی این مسائل و بالا بردن سطح دانش جامعه، همراهی هرچه بیشتر آن‌ها را داشته باشیم.

گلشیرازی ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار داشت: اعضای هیئت علمی و پژوهشگران با علم و دانش، عمر خود را در راه استفاده بهینه از علم و در راستای سعادت بشریت صرف می‌کنند که این از خود گذشتگی، قابل تقدیر است؛ قطعاً اگر راه‌های سعادت بشریت از علم شروع شود و با همراهی عقل و جوهره عشق ادامه یابد، این راه منتج به رحمت الهی و همراهی خلق می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان اوج توجه خداوند به اهالی علم را در آیات سوره مریم دانست و تشریح کرد: بهترین پاداشی که قرآن کریم برای علما در نظر گرفته است در این آیات متجلی شده است که در واقع اهالی علم مورد مهر و محبت خلق قرار خواهند گرفت و نتیجه آن، دانا محوری جامعه خواهد بود.

در پایان این مراسم که با هدف تجلیل از دانشگاه‌ها، دانشجویان و صنایع برگزیده برگزارشد، با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان از رئیس اتاق بازرگانی اصفهان به دلیل راه‌اندازی و حمایت از طرح پویش با اهدای لوح یادبودی تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha