کد خبر: طرح-ملی-نذر-آب-۳-در-استان-هرمزگان-اجرا-م
۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱

مختار سلحشور، درگفتگو با خبرنگار  استانی خبرگزاری سلامت  گفت:در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه به منظور ارتقای سطح سلامت و کمک رسانی به آسیب پذیر، برنامه "نذر آب ۳"  با رویکرد سلامت محور )با پیوست ویروس کرونا) ، معیشت محور و تامین آب شرب سالم نهم و دهم مهرماه در شهرستان حاجی آباد و بندرلنگه نیز اجرا خواهد شد.

سلحشور اظهار کرد:طرح ملی نذر آب با بهره گیری از توان سازمان های مردم نهاد و خیرین نسبت به تامین زیرساخت های پروژه های عمرانی اعم از لوله کشی ، تامین آب سالم با توجه به تنش های آبی موجود از طریق تامین تانکرهای آب، احیاء منابع آب چاههای موجود در منطقه و مرتفع نمودن بخشی از مشکلات مردم محروم روستایی و ترویج فرهنگ خیریه و داوطلبانه صورت می پذیرد.

وی تصریح کرد: طرح ملی نذرآب۳ همانند دو سال گذشته در سطح استان هرمزگان با حضور استان های معین در مناطق محروم و بحرانی متاثر از خشکسالی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان عنوان کرد:پس از ارزیابی و نیاز سنجی در سطح استان دو روستای طاشکوئیه از توابع شهرستان حاجی آباد و روستای دوآب از توابع شهرستان بندرلنگه که دچار بحران و خشکسالی شده بودند انتخاب و مقرر گردید  توسط جمعیت هلال احمر استانهای بوشهر و فارس پوشش داده شوند.

سلحشور ادامه داد:در این طرح بسته های حمایتی در زمینه‌های بهداشتی، غذایی و نوشت‌افزار ویژه خانوارهای کم برخوردار، راه‌اندازی کاروان سلامت، اهدای منبع آب و تامین لوله مورد نیاز برای انتقال آب شرب به خانوارهای ساکن در روستاها در اختیار بهره‌وران قرارخواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha